دنیای پزشکی

فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دستکاری شماره‌ها به کمک Translation Profile در روتر سیسکو

در روترهای سیسکو، می‌توانید با استفاده از Translation Profile (پروفایل ترجمه) شماره‌ها را دستکاری کنید. Translation Profile یک مجموعه از دستورات است که به شما امکان می‌دهد تغییراتی را بر روی شماره‌ها و سیگنال‌های تلفنی اعمال کنید.

برای استفاده از Translation Profile در روتر سیسکو، شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ایجاد یک Translation Profile: با استفاده از دستورات مربوطه، یک Translation Profile ایجاد کنید. در این مرحله، شما می‌توانید تغییرات مورد نیاز را بر روی شماره‌ها اعمال کنید. برخی از تغییرات ممکن عبارتند از: افزودن پیش‌شماره، حذف پیش‌شماره، تغییر شماره مقصد، تغییر نام کاربری و موارد دیگر.
  • تعریف یک Dial-peer: برای اعمال Translation Profile بر روی شماره‌ها، شما باید یک dial-peer تعریف کنید و در آن Translation Profile را مشخص کنید. Dial-peer نقطه قرارگیری مکالمات تلفنی را مشخص می‌کند و با استفاده از دستورات مربوطه، شما می‌توانید Translation Profile را به dial-peer ارتباط دهید.
  • اعمال Dial-peer بر روی Voice Interface: بعد از تعریف dial-peer، باید آن را بر روی واسط صوتی (voice interface) مربوطه اعمال کنید. با استفاده از دستورات مربوطه، voice interface را مشخص کرده و dial-peer را به آن اختصاص دهید.

با اعمال این تنظیمات، هنگامی که تماسی روی روتر سیسکو وارد می‌شود، Translation Profile اعمال می‌شود و تغییرات مورد نظر بر روی شماره‌ها اعمال می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا بر اساس نیازهای خود، شماره‌ها را تغییر داده و سفارشی کنید.

بیشتر بدانید:

روتر سیسکو مدل Cisco 888-SEC-K9

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد