دنیای پزشکی

فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

دنیای پزشکی

فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی

ژل اسید اچ 37% جامبو – ADS

ژل اسید اچ 37% جامبو – ADS

ژل اسید اچ (Hydrochloric Acid) در زمینه دندانپزشکی استفاده می‌شود و عمدتاً برای مقاصد آزمایشگاهی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل دارای خواص شیمیایی است که می‌تواند برای برخی از فرآیندهای دندانپزشکی مفید باشد. در زیر تعدادی از کاربردهای معمول ژل اسید اچ در دندانپزشکی را بررسی می‌کنیم:

آماده‌سازی سطح دندان: ژل اسید اچ ممکن است برای آماده‌سازی سطح دندان قبل از برخی فرآیندهای دندانپزشکی مانند برداشت اندودنتیک و پیوند عظمی استفاده شود. با استفاده از این ژل، لایه‌های معینی از دندانی که باید مورد بررسی یا درمان قرار گیرد، حذف می‌شود.

تمیزی و زدودن لکه‌ها: ژل اسید اچ می‌تواند برای تمیزی و زدودن لکه‌های سطحی روی دندان‌ها مفید باشد. با استفاده از این ژل و ابزارهای مناسب، لکه‌ها و رنگ‌های غیرطبیعی روی سطح دندان‌ها برطرف می‌شوند.

آماده‌سازی سطح دندان قبل از پرکردن: در برخی موارد، قبل از انجام روش‌های پرکردن مانند پر کامپوزیت، ژل اسید اچ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل برای آماده‌سازی سطح دندان و افزایش چسبندگی ماده‌ی پرکردنی به سطح دندان استفاده می‌شود.

تمیزی و پاکسازی ابزارهای دندانپزشکی: ژل اسید اچ ممکن است برای تمیزی و پاکسازی ابزارهای دندانپزشکی مورد استفاده قرار گیرد. این ژل قادر است روی رنگ‌ها و آلودگی‌های مختلفی که بر روی ابزارهای دندانپزشکی ایجاد می‌شود، اثر بگذارد و آن‌ها را تمیز کند.

منبع: 

خرید ژل اسید اچ 37% جامبو – ADS

دستکاری شماره‌ها به کمک Translation Profile در روتر سیسکو

در روترهای سیسکو، می‌توانید با استفاده از Translation Profile (پروفایل ترجمه) شماره‌ها را دستکاری کنید. Translation Profile یک مجموعه از دستورات است که به شما امکان می‌دهد تغییراتی را بر روی شماره‌ها و سیگنال‌های تلفنی اعمال کنید.

برای استفاده از Translation Profile در روتر سیسکو، شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ایجاد یک Translation Profile: با استفاده از دستورات مربوطه، یک Translation Profile ایجاد کنید. در این مرحله، شما می‌توانید تغییرات مورد نیاز را بر روی شماره‌ها اعمال کنید. برخی از تغییرات ممکن عبارتند از: افزودن پیش‌شماره، حذف پیش‌شماره، تغییر شماره مقصد، تغییر نام کاربری و موارد دیگر.
  • تعریف یک Dial-peer: برای اعمال Translation Profile بر روی شماره‌ها، شما باید یک dial-peer تعریف کنید و در آن Translation Profile را مشخص کنید. Dial-peer نقطه قرارگیری مکالمات تلفنی را مشخص می‌کند و با استفاده از دستورات مربوطه، شما می‌توانید Translation Profile را به dial-peer ارتباط دهید.
  • اعمال Dial-peer بر روی Voice Interface: بعد از تعریف dial-peer، باید آن را بر روی واسط صوتی (voice interface) مربوطه اعمال کنید. با استفاده از دستورات مربوطه، voice interface را مشخص کرده و dial-peer را به آن اختصاص دهید.

با اعمال این تنظیمات، هنگامی که تماسی روی روتر سیسکو وارد می‌شود، Translation Profile اعمال می‌شود و تغییرات مورد نظر بر روی شماره‌ها اعمال می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا بر اساس نیازهای خود، شماره‌ها را تغییر داده و سفارشی کنید.

بیشتر بدانید:

روتر سیسکو مدل Cisco 888-SEC-K9

وارنیش فلوراید سینگل دوز Master Dent

وارنیش فلوراید سینگل دوز Master Dent

مشخصات و اطلاعات وارنیش فلوراید سینگل دوز Master Dent:

وارنیش فلوراید (Fluoride Varnish) یک ماده دندانپزشکی است که به عنوان یک روش پیشگیری از تسویه‌ی دندان و پیشگیری از تخریب دندان استفاده می‌شود. وارنیش فلوراید به شکل یک رزین غلیظ ارائه می‌شود که حاوی فلوراید سدیم یا فلوراید ناخالصی‌های دیگر است.

استفاده از وارنیش فلوراید به دندانپزشکان اجازه می‌دهد تا فلوراید را بر روی سطح دندان‌ها به صورت محدود و مستقیم اعمال کنند. وقتی وارنیش فلوراید روی سطح دندان قرار می‌گیرد، فلوراید به طور آهسته از رزین آزاد می‌شود و به سطح دندان وارد می‌شود. این فلوراید می‌تواند باعث تقویت حاشیه‌های دندان، جلوگیری از تسویه‌ی دندان، مقابله با تسویه‌ی ریشه و کاهش حساسیت دندان شود.

وارنیش فلوراید به عنوان یک روش پیشگیری از تسویه‌ی دندان و کاهش خطر تخریب دندان در افراد مختلف، از جمله کودکان و بزرگسالان با عوامل خطر مرتبط با تسویه‌ی دندان مانند دندان‌های شکسته، دستکش‌های اندازه‌یابی، رژیم غذایی نامناسب و غیره استفاده می‌شود. استفاده از وارنیش فلوراید معمولاً توسط دندانپزشکان در طول ویزیت‌های منظم و قابل تکرار توصیه می‌شود.

مهم است به عنوان یک روش پیشگیری، مصرف وارنیش فلوراید باید توسط یک دندانپزشک متخصص هدایت شود و میزان و زمان استفاده در هر فرد بستگی به شرایط دهان و نیازهای شخصی دارد.

ویژگی های وارنیش فلوراید سینگل دوز Master Dent:

  • تقویت انامل دندان
  • قابل استفاده روی دندان مرطوب
  • جلوگیری از بیماری‌های دهانی
  • اثرات ضد باکتریایی
  • آسانی استفاده
  • مصرف ایمن
  • دارای 4 اسانس: آدامس، پونه، وانیل، کارامل

منبع: 

خرید وارنیش فلوراید سینگل دوز Master Dent

کابل شبکه صنعتی چیست

کابل شبکه صنعتی یک نوع کابل است که برای استفاده در محیط‌های صنعتی و صنعت‌های خاص طراحی شده است. این کابل‌ها عموماً شرایط سخت و محیط‌های صنعتی را تحمل می‌کنند و برای انتقال داده‌ها و ارتباطات در این محیط‌ها استفاده می‌شوند.
کابل‌های شبکه صنعتی معمولاً بر اساس استانداردهای خاصی طراحی می‌شوند تا به نیازهای ارتباطی صنعتی پاسخ دهند. استانداردهای معروف برای کابل‌های شبکه صنعتی عبارتند از:
استاندارد Industrial Ethernet: کابل‌های شبکه صنعتی با استفاده از استاندارد Industrial Ethernet ارتباطات شبکه را در محیط‌های صنعتی فراهم می‌کنند. این استاندارد بر پایه استاندارد Ethernet است و با توجه به شرایط سخت و صنعتی، کابل‌ها بهبودهای ویژه‌ای در مقابل نویز، لرزش و دما دارند.
استاندارد IP67/IP68: استانداردهای IP67 و IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار استفاده می‌شوند. کابل‌های شبکه صنعتی با این استانداردها می‌توانند در شرایطی که ممکن است با آب، رطوبت و ذرات معلق در محیط صنعتی مواجه شوند، عمل کنند.
استاندارد‌های مقاومتی: کابل‌های شبکه صنعتی برای مقاومت در برابر شرایط سخت مانند لرزش، ضربه، تغییرات دما و تداخلات الکترومغناطیسی طراحی می‌شوند. استانداردهای مختلفی مانند استاندارد UL (Underwriters Laboratories) و استاندارد ATEX (Atmosphères Explosibles) در این زمینه تعریف شده‌اند.
کابل‌های شبکه صنعتی می‌توانند از نوع فیبر نوری یا مسی (UTP، STP، FTP و S/FTP) باشند. انتخاب نوع کابل صنعتی بستگی به نیازهای شبکه و محیط صنعتی دارد.
بیشتر بدانید:
خرید کابل شبکه ارزان

ژل بی حسی موضعی(بنزوکائین 20%)Master Dent

ژل بی حسی موضعی(بنزوکائین 20%)Master Dent

مشخصات و اطلاعات ژل بی حسی موضعی(بنزوکائین 20%)MASTER DENT:

ژل بی حسی موضعی(بنزوکائین 20%)Master Dent یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار تجهیزات دندانپزشکی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. در کل بی حس کننده Master Dent دارویی است که درد را به صورت موقت و طولانی مدت متوقف می کند. ژل بی حسی موضعی مستردنت در اسانس های مختلف تولید می شود و بعد از استفاده ممکن است تا مدتی احساس بی حسی در دهان باقی بماند.

ژل بی حسی موضعی حاوی بنزوکایین در دندانپزشکی معمولاً برای کاهش درد و بی حسی در مناطق دهان و دندان استفاده می‌شود. بنزوکایین یک نوع مخدر موضعی است که با کاهش احساس درد و بی حس کردن منطقه مورد نظر به دندانپزشک امکان انجام کار روی دندان‌ها یا فرآیندهای جراحی دهان را می‌دهد. این ژل‌ها معمولاً به صورت موضعی و تحت نظر یک دندانپزشک استفاده می‌شوند و باید دقیقاً طبق دستورات و نکات ایمنی دندانپزشک مورد استفاده قرار گیرند.

ویژگی های ژل بی حسی موضعی(بنزوکائین 20%)Master Dent: 

  • تاثیر سریع و طولانی مدت
  • حاوی بنزوکایین
  • جهت کورتاژ لثه Periodontal Curettage نیز مناسب می باشد.
  • عدم حس تلخی در دهان
  • بی حس کننده موقت
  • در 4 اسانس: نعناع، توت فرنگی، آدامس، گیلاس

منبع: 

خرید ژل بی حسی موضعی(بنزوکائین 20%)Master Dent